Lukasz
Administrator
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:16, 27.04.08 Temat postu: regulamin forum |
|
|
Poza netykietą wolałbym nie wprowadzać jakiegoś zwartego regulaminu, chyba, że naprawdę będziecie chcieli. Z doświadczenia wiem, że na małych forach to średnio zdaje ogzamin; pozwólcie więc, że na razie sam będę decydował który użytkownik zachowuje się w porządku, a który przegina. Tak będzie najłatwiej. Z ogólnych zaleceń to bym prosił o unikanie spamowania i flamewarsów (chociaż trochę). Aczkolwiek to ostatnie bedzie nieco mniej przestrzegane
Forum powstało aby dzielić się użytecznymi infromacjami ze studentami z tego samego roku i chociaż trochę się zintegrować. Mam nadzieję, że uda się mu spełnić tę funkcję, chociaż zależy to w głównej mierze od zaangażowania użytkowników (jeśli jacyś będą).
W związku z tym, że nasze forum się rozrosło, postanowiłem wprowadzić parę zasad, aby utrzymać tu porządek. Nowe będę dodawał w miarę potrzeby
1. Porządek na forum utrzymują moderatorzy lub admini, według swoich uprawnień.
2. Admin ma zawszę rację
3. Czcij moda swego jak siebie samego
4. Obowiązuje zakaz offtopu, spamu i podobnych zjawisk.
4a. Obowiązuje także zakaz pisania postów jednowyrazowych, zawierających tylko emotki i nie wnoszących nic do dyskusji (np. aha, masz rację itp.).
5. Obowiązuje bezwzględny zakaz pisania posta pod postem. Administracja prosi o używanie opcji "zmień". Wbrew obiegowej opinii ona naprawdę nie gryzie
6. Nazwy tematów proszę formułować jasno, tak aby od razu było wiadomo o co chodzi (a nie np. "heyka" "pomocy" itp.)
7. Spory, nawet z użyciem cięższych argumentów (nie masz racji i #%$!*!!!) będą tolerowane, natomiast nagimnne rzucanie mięskiem i wszczynanie flamewarsów o każdą pierdołę będzie nagradzane. Odpowiednio ostrzeżeniami i banem.
EDIT
Małe zmiany, coby regulamin był bardziej czytelny ad punktu nr 5.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lukasz dnia Nie 16:16, 27.04.08 , w całości zmieniany 1 raz
|
|